Share Week 2017

Cześć! 

Jak niektórzy z Was wiedzą, w blogosferze stawiałam malutkie kroczki od dawna. Pisałam, by po chwili usunąć swoją stronę. Zabierałam się ponownie i kończyłam jeszcze szybciej. Dziś, jako Zuza Słucha, mam nadzieję zostać z Wami na dłużej i czuję, że wiem już, o czym i jak chcę pisać. Być może to właśnie z Wami i dzięki Wam stworzę swój ukochany kawałek sieci, będący zapiskiem najważniejszych spraw dziejących się w moim życiu.

Być może niektórzy z Was czytając tę notkę zastanowią się, co skłoniło mnie do ponownego wkroczenia do środowiska internetowych twórców. Ano, nikt i nic innego jak blogerzy, których czytam. Niektórych z nich miałam okazję poznać na żywo i to właśnie im zawdzięczam zagłębianie tajników pisania w sieci i czerpanie niesamowitej frajdy z tego, co robię 🙂

Share Week 2017 jest super okazją, by przedstawić Wam moją “blogerską rodzinkę” i choć trochę odwdzięczyć im się za porady, uwagę i cierpliwość, którymi jestem przez nich stale otaczana 😉

Do Tomka (Brodata Muzyka) kierowałam Was już w sierpniu, jeszcze na fanpejdżu. Mieliśmy okazję poznać się na białostockim Halfway Festiwal 2016 i od tej pory spotykamy się na każdym festiwalu, na który się wybiorę ( było ich całe dwa! 😀 ). Zawdzięczam mu wiarę w to, że bloger też może, która ostatnimi czasy trochę podupadała. Bloger może się spełniać, przeprowadzać interesujące rozmowy i przybliżać swój świat z taką pasją, że ma się ochotę do niego wkroczyć. 

Sandra (Głowa pełna dźwięków) – zakręcona ( nie tylko pod względem fryzury 😉 ) krakowianka poznana (a jakże!) na Halfway Festiwal 2016. Z niesamowitą otwartością i magnetyzmem, którzy rzuca na kolana. Głowę ma pełną nie tylko dźwięków, ale i otwartości, serdeczności, pomysłów, co czuć w każdej notce, czy to na fanpejdżu, czy na blogu.

Asia (Maleństwo bloguje) – co się naczekałam, żeby w końcu spróbować czegoś, co ugotowała Asia, to moje! Ale było warto. Ciepła, urocza, z nieeeesamowitym wyczuciem ( nie tylko w kuchni 🙂 ). Moja mentorka i przewodniczka w świecie social media, której i ja i Wy zawdzięczamy to, że wróciłam do pisania. 

To jak? Mam nadzieję, że zajrzycie do Asi, Sandry i Tomka? 😉

Z.

One thought on “Share Week 2017

Leave a Reply

