Throwback Sunday, czyli co napisałam we współpracy z portalem Kulturalne Media

Cześć!

W tę niedzielę ( mam nadzieję, że leniwą chociaż dla Was 😉 ) pomyślałam, że dobrze byłoby zebrać to, co napisałam zanim założyłam bloga, w jednym miejscu dla tych, którzy być może są ciekawi moich wcześniejszych tekstów. Mianowicie mówię tutaj o artykułach i wywiadach, które powstały, kiedy jeszcze byłam częścią portalu Kulturalne Media

No, to zaczynamy!

Zadaniem, którego podjęłam się na początku, było stworzenie relacji z Gościńca Łomżyńskiego 2016. Chcecie wiedzieć jak wyglądało moje pierwsze muzyczne spotkanie z Martą “Mariką” Kosakowską (rozmowa z artystką) i zespołem lemON? Tekst znajdziecie tutaj.

W tym samym miesiącu, z ogromnym stresem i tremą, przeprowadziłam pierwszy wywiad z Marceliną Stoszek, biorącą udział w projekcie “Panny Wyklęte”,  przy okazji koncertu “Ku pamięci i Nadziei” w Łomży. Znajdziecie go tu.

Wrzesień. Wyprawa do warszawskiego Teatru ROMA na Meinl Drum Festival 2016 wprawiło mnie w zachwyt. Druga, nieco już poważniejsza i dłuższa relacja okraszona super zdjęciami Asi Babiel.

Koniec października to czas wywiadu z olsztyńskim Traffic Junky, który super miło wspominam, i starania się o akredytacje na koncerty COMY i HEY w łódzkim klubie Wytwórnia.

Święto Niepodległości celebrowałam w kochanej przeze mnie Operze i Filharmonii Podlaskiej. Tego dnia miałam przyjemność przeprowadzenia rozmowy z Agnieszką Więdłochą, którą uwielbiałam od zawsze m.in. za rolę Leny w “Czasie Honoru”. No i w końcu mogłam porozmawiać z kimś o COMIE, bo Agnieszka jest zadeklarowaną fanką!

Apetyt rośnie w miarę jedzenia, więc w grudniu zamiast wybrać się na jeden, wybrałam się na dwa koncerty trasy.. A jakże, COMY. Szczęśliwa i dumna jak paw z akredytacji na koncerty ulubionego zespołu nie mogłam uwierzyć swojemu szczęściu. Relację z wydarzeń, a może trochę felieton, znajdziecie tutaj.

No i to by było na tyle. Może wiele, może niewiele – trudno ocenić. Dla mnie to masa super wspomnień i powrót do pisania trochę bardziej na poważnie. Zainteresowanym życzę przyjemnej lektury! 🙂

Z.

Leave a Reply

